26 Kasım 2014 Çarşamba

PRATİK YUNANCA DERS-12


SEYAHAT

Που ειναι το πιο κοντινο γραφειο ταξιδιων;
Seyahat bürosu/acentesi nerededir?

Θελω να επισκεφθω τη θεσσαλανικη.
Selanik’i ziyaret etmek isityorum.

Ποιος ειναι ο καλυτερος τροπος?
En iyi yol/yöntem hangisidir?

Μπορω να παω με αεροπλανο, με τραινο, με λεωφορειο, με καραβι
Uçakla, trenle, otobüsle, gemiyle gidebilirim.

Θελω ενα εισιτηριο για το..
Bir bilet istiyorum.. için

Θελω δυο εισιτηρια με επιστροφη για το...
..için gidiş-dönüş 2 bilet istiyorum.

Ποτε φευγει το τραινο;
Tren ne zaman ayrılıyor?

Ποτε φτανει;
Ne zaman varıyor?

Πρεπει να αγκαζαρω απο πριν;
Önceden yer ayırtmam/rezerve yapmam gerekir mi?

Ποσο πληρωνουν τα παιδια;
Çocuklara ne kadar ödeniyor?

Θελω ενα αεροπωρικο εισιτηριο για την Ροδο.
Rodos’a bir uçak bileti istiyorum.

Πρεπει να αγκαζαρω μια θεση;
Bir yer ayırtmam gerekir mi?

Τι ωρα φευφει;
Ne zaman ayrılıyor?

Τι ωρα φτανει;
Ne zaman varıyor?

Τα παιδια πληρωνουν μισο;
Çocuklar yarım mı ödüyor?

Απο που φευγει το λεωφορειο για το αεροδρομιο;
Otobüs havaalanına ne zaman hareket ediyor?

Ποτε πρεπει να ειμαι στο αεροδρομιο;
Ne zaman havaalanında olmam gerekir?

Ποτε απογειωνεται το αεροπλανο;
Uçak ne zaman kalkıyor?

Πτησις εσωτερικου
İç hatlar

Θελω να νοικιαζω ενα αυτοκινητο.
Bir araba kiralamak istiyorum.

Χρειαζομαι διεθνη αδεια οδηγου.
Uluslararası ehliyet lazım.

Θελω να εχω μια Τουρκομαθη ξεναγο
Türkçe konuşan bir rehber istiyorum.

Ποσο ειναι η επιβαρυνση για τη ξεναγο την μερα;
Günlük rehber için yükümlülük ne kadardır?







Hiç yorum yok: